Ross School priprema učenike, od kojih trećina dolazi iz dvadeset različitih država, za školovanje na najboljim američkim univerzitetima. Program traje 4. godine i počiva na takozvanom spiralnom kurikulumu gde se znanje posmatra kao dinamičan sistem koji se istovremeno proučava kroz više disciplina. Obavezna su tri predmeta: integrisane studije kulturne istorije, engleskog jezika i nauke, kao i matematika i zdravlje. Dostupno je preko stotinu izbornih predmeta, a kreativno pisanje,istorija pozorišta, forenzika, I astronomija samo su neki od njih Na listi od 15 naprednih predmeta(AP Advanced Placement, izdvajaju se po akademskoj crti i i posebno se vrednuju za upis na univerzitet) izdvajaju se psihologija, biologija, fizika, statistika, književnost, američka istorija, istorija umetnosti, kao i različiti sportovi (hokej, tenis, odbojka, košarka, kros trčanje, veslanje, lakros..). Izdvaja se teniska akademija koja je otvorena kako za učenike tako i za javnost, intenztivni treninzi traju 19 sati nedeljno koji pripremaju učenika za USTA/ITF turnine.
Dva strana jezika koja škola nudi od prve godine su španski i kineski jezik, a za međunarodne učenike se organizuje i ESOL program koji ih priprema za uspešno učenje na engleskom kroz savladivanje same školske materije.
Škola ima posebno osmišljene programe za učenike koji su se već odlučili za budući obrazovni i karijerni put. STEAM Innovation Certificate piprema učenike za matematiku, inžinjerske i tehnološke nauke u najsavremenijim laboratorijama i radionicama kroz saradnju sa industrijskim gigantima kao što su Intel i Yamaha. Tu je program Ross School Art Academy (RSAA) na kom učenici pripremaju svoj portfolio za upis na umetničke škole kroz svakodnevan rad u studiju, a takođe uzimaju i neke od izbornih predmeta u skladu sa ličnim interesovanjima (crtanje, slikanje, vajanje, obrada drveta, grčačarstvo, grafički dizajn, modni dizajn, animacija..). Učenici imaju i priliku da sarađuju sa profesionalnim umetnicima, da stažiraju u lokalnim muzejima i galerijama.
Na poslednjoj godini učenici uz pomoć mentora osmišljavaju svoj projekat u skladu sa ličnim interesovanjima koji zatim javno predstavljaju. Škola organizuje edukativna dvonedeljna putovanja u različite zemlje sveta koji predstavlja jedinstvenu priliku za dublje istraživanje željene oblasti i volonterski rad na konkretnim projektima, a neke od destinacija koje su do sad posetili su Kostarika, Maroko, Indija, Bali i Italija.